TAISYKLĖS IR SĄLYGOS

Pristatymo sąlygos

  • Pildydami užsakymo formą būtinai nurodykite savo tikslų Vardą, Pavardę ir gyvenamosios vietos adresą su pašto kodu. Savo pašto kodą jei gyvenate Lietuvoje galite sužinoti: http://www.post.lt/lt/pagalba/pasto-kodu-paieska.
  • Pristatymo terminas po apmokėjimo gavimo (Lietuvoje):
    iki 5 darbo dienų.
    iki 3 savaičių – prekėms su prierašu „Išankstinis užsakymas“;
    Jei bent viena prekė iš Jūsų prekių krepšelio yra su Išankstinio užsakymo žyma, visas prekių rinkinys išsiunčiamas kartu, gavus iš gamintojo paskutinę prekę. 
    Pirkėjas siuntos numerį gauną elektroninių paštu, kurį nurodė apmokėjimo formoje.
  • Užsisakydami prekes ODIN.LT internetinėje parduotuvėje sutinkate gauti elektroninę sąskaitą, kuri turi tokią pačią juridinę galią kaip ir popierinė.
  • Pateikę užsakymą, patvirtinate, kad Jūsų kontaktiniai duomenys yra teisingi.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos

Tinkamos kokybės įsigytas prekes galite grąžinti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo jų pristatymo dienos, jei:

  • Grąžinama prekė bus originalioje tvarkingoje pakuotėje (pakuotės etiketės, banderolės ar kitos apsaugos priemonės nėra nuplėštos ar pažeistos);
  • Prekė nesugadinta;
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai);
  • Prekė turi būti pilnos komplektacijos;
  • Turite prekės įsigyjimo dokumentą, garantinį taloną, elektroninę sąskaitą faktūra ar panašiai;
  • Visas su tinkamos prekės grąžinimu susijusias išlaidas, siuntimo, banko mokesčius ir visus kitus mokesčius, kurie gali atsirasti norint grąžinti prekę pardavėjui apmoka pirkėjas. Jei prekės grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas, tada jos yra išskaičiuojamas iš galutinės grąžintinos prekės kainos jei nėra sutarta kitaip.

Prekės gali būti grąžinamos, jeigu pirkimo metu klientas neturi galimybės apžiūrėti prekės, t.y. prekė yra pristatoma kurjeriu, paštomatu, „Lietuvos paštas“ skyrių ar panašiai.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per keturiolika kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

  • garso ir vaizdo kūriniai ir fonogramos bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinės programos, jei pažeistos pakuotės apsaugos;
  • laikraščiai, žurnalai ar kiti periodiniai leidiniai;
  • prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
  • kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja:
LR Ūkio Ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymo Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“ nauja redakcija patvirtinta LR ūkio ministro 2011 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 4-959 (Žin., 2011, Nr. 161-7654).
LR Ūkio Ministro 2001 m. birželio mėn. 29 d. įsakymo Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ nauja redakcija, patvirtinta LR ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 4-243 (Žin., 2012, Nr. 34-1637).
LR Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (Žin., 2001, Nr. 51-1778) patvirtintos mažmeninės prekybos taisyklės.
LR civilinis kodeksas (Žin., 2000, Nr. 74-2262; 2011, Nr. 129-6108).

Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Prekė laikoma nekokybiška tik po gedimo priežasties ir pobūdžio nustatymo garantiniame servise.

Netinkamos kokybės prekes galite grąžinti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo jų pristatymo dienos, jei:

  • Grąžinamos prekės defektai atsirado ne dėl pirkėjo kaltės;
  • Grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos;
  • Turite prekės įsigyjimo dokumentą, garantinį taloną;
  • Visas su netinkamos prekės grąžinimu susijusias išlaidas, siuntimo, banko mokesčius ir visus kitus mokesčius, kurie gali atsirasti norint grąžinti prekę pardavėjui pilnai apmoka arba jas kitais būdas kompensuoja pardavėjas, jei nėra sutarta kitaip.

Grąžinamą prekę turite išsiųsti registruotu paštu adresu:

MB „IT Adaira“
Baltijos g. 34 – 44
LT-48251, Kaunas

ODIN.LT administracija